mgr Wojciech Krówczyński - wykładowca i konsultant w zakresie zarządzania personelem oraz marketingu relacji 

 

 PL


       Jak tworzyć i rozwijać wizerunek swojej praktyki stomatologicznej?

 


słowa kluczowe:

 


streszczenie:

Pozwolisz Szanowny Czytelniku, że będę zwracać się do Ciebie w formie bezpośredniej. Mógłbym używać sformułowania należy, należałoby, wydaje się można, powinno się itp. Myślę jednak, że bezpośredni przekaz jest prostszy i bardziej zrozumiały. Jeśli jednak z różnych względów drażni Cię taka forma, to napisz mi o tym. Jeśli coś budzi Twoje zdziwienie lub zaciekawienie to również napisz. Mail jest bardzo prosty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Rozwijanie i tworzenie wizerunku swojej działalności to marketing. Najbardziej ogólna definicja skutecznego marketingu to poznanie sposobów na wyróżnienie się pośród potencjalnych pacjentów, wykorzystanie swojej kreatywności oraz innowacyjności w zaoferowaniu swojemu pacjentowi zdrowych zębów i pięknego uśmiechu w taki sposób, w jaki tego oczekuje.


GB

 


key words:

 


summary: