dr James McAnnaly prowadzi kompleksową praktykę chirurgiczno-protetyczną w Seattle, Washington. Jego metody marketingowe i system akceptacji przypadków (Case Acceptance System) rozwijane są i testowane od ponad dekady. Wprowadził na całym świecie „ekskluzywną” sprzedaż usług w praktykach lekarskich.
|
Marketing w implantologii. Część I |
|
słowa kluczowe: |
implantologia, marketing, proces sprzedaży |
streszczenie: |
Jako klinicysta posiadam wiedzę specjalistyczną z zakresu leczenia implantologicznego oraz protetyki i implantoprotetyki. Moja prywatna praktyka, którą prowadzę przez dwa i pół dnia w tygodniu znajduje się w Seattle Washington (www.best-seattle-dentist.com). Jednakże nie napisałem dla Was tego artykułu, aby omawiać stomatologię kliniczną lub prezentować nowe doniesienia naukowe z zakresu implantologii. Jest dużo więcej wykwalifikowanych klinicystów, którzy przedstawiliby ten problem bardziej rzeczowo. Moje doświadczenie, którym chciałbym się dzielić z Czytelnikami czasopisma Sztuka Imlantologii dotyczy marketingu, który jest niezbędny, aby skutecznie leczyć większość pacjentów w Waszym gabinecie. Dlaczego należy dążyć do leczenia jak największej liczby z tych pacjentów jak to tylko możliwe? Poza oczywistą korzyścią finansową dla stomatologa, pacjent z poważnymi problemami, wymagającymi skomplikowanego postępowania będzie najbardziej wdzięczny za zdolności manualne tego lekarza, a ponadto sam będzie miał możliwość ogromnej zmiany w swoim życiu, odzyskując zdolność do jedzenia, mowy, a także powrotu do społeczeństwa i prowadzenia życia oraz pracy w zupełnie odmieniony sposób. W dodatku nie należy bagatelizować także innych członków jego otoczenia i wpływu jaki będzie miała na nich jego przemiana. Bez względu na to czy są jego rodziną czy przyjaciółmi w interesach wszystkie te relacje będą dotknięte przez jego metamorfozę. Nie może być żadnej wyższej przesłanki dla wykorzystania naszych zdolności niż dobro, jakie sprawią one w przypadku tego pacjenta. |
Marketing in oral implantology. Part I |
|
key words: |
implantology, marketing, sale process |
summary: |
|