Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska 

 

 PL


Recepcjonistka - dobra czy zła gospodyni gabinetu? Czyli jakie wrażenie wywiera jej miejsce pracy na pacjentach-klientach


słowa kluczowe:

wygląd poczekalni, komputer i biurko jako narzędzie pracy


streszczenie:

Poczekalnia to pierwsze miejsce gabinetu stomatologicznego oceniane przez pacjenta, dlatego warto zadbać, by ta ocena wypadła pozytywnie. Należy zwrócić uwagę na jej funkcjonalność oraz rolę w usprawnianiu pracy recepcjonistki. Celem artykułu jest wskazanie roli wyglądu i funkcjonalności poczekalni n aodczucia pacjenta-klienta.


GB

 

Reception - good or bad hostess of a dental practice? What sort of impression gives her place of work on patients-clients


key words:

appearance of waiting-room, computer and desk as the tool of work


summary:

Waiting-room is the first place of dental practice estimated by the patient. Therefore the dentist should take care about it to ensure patients favorably opinion at the first look. The dentist ought to turn attention to waiting-romms functionality as well as to improving the work of receptionist. Aim of the article is to indicate the role of appearance and functionality of the waiting-room concerning feeling of patient-customer.