Edyta Ząbek, Tomasz Nowak |
Rola asystentki/higienistki stomatologicznej w utrzymaniu jakości obsługi pacjenta w gabinecie stomatologicznym. Część I |
|
słowa kluczowe: |
|
streszczenie: |
W czasach znacznej konkurencji na rynku usług stomatologicznych w pozyskaniu i utrzymaniu pacjenta w gabinecie stomatologicznym liczy się nie tylko profesjonalizm usług, warunkowany wysokim poziomem wiedzy personelu i nowoczesnym, innowacyjnym sprzętem, ale również jakość obsługi pacjenta. Dla zachowania wysokiego poziomu tej jakości znaczenie ma postępowanie całego personelu gabinetu – pracowników rejestracji, lekarzy, techników radiologii oraz asystentek i higienistek stomatologicznych. Na rynku edukacyjnym istnieje szeroka oferta profesjonalnych szkoleń adresowanych do personelu gabinetu stomatologicznego pozwalających na przyjęcie pacjenta w sposób uprzejmy i zgodny z obecnie panującymi standardami. Jednakże szkolenia te są kosztowne i czasochłonne. Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy nie możemy sobie pozwolić na tego typu szkolenia? Pomocne jest wypracowanie i wprowadzenie schematów postępowania w typowych sytuacjach, z którymi personel ma codziennie do czynienia. |
|
|
key words: |
|
summary: |
|